Reprezinta activitatea de intampinare si interactionare cu clientii sau invitatii evenimentelor (expozitie, targ, petrecere, conferinta, lansare, etc.). Presupune oferirea de informatii, insotirea sau ghidarea participantilor catre locul unde se desfasoara activitatea.
Persoanele care practica la acest job au un aspect fizic placut, sunt zambitoare, intretin buna desfasurare a evenimentului si sunt capabile sa ofere informatii sau sa poarte o conversatie in limba romana, engleza, italiana, sau in funtie de cerintele clientului.
Presupune desfasurarea unei campanii de promovare a unui produs sau serviciu prin intermerdiul promoterilor. Consumatorul este informat despre noul produs sau serviciu prin intermediul testarii gratuite a acestuia sau a materialelor publicitare menite sa sporeasca vanzarile. Va punem la dispozitie promoteri, team-leaderi si supervizori in functie de marimea proiectului.
Reprezinta o campanie de promovare de scurta durata, concentrata in anumite zone vizate pentru a informa consumatorul potential despre produsul sau serviciul promovat. Presupune abordarea consumatorului tinta si impartirea pliantelor, brosurilor, cataloagelor sau revistelor. Acest tip de campanie se poate desfasura in locatii cum ar fi: stradal, supermarketuri, cutii postale, door-to-door etc.
Activarile de brand in aer liber precum competitiile socio-culturale sau concursurile sportive reprezinta un alt serviciu furnizat de catre echipa noatra, care se asigura de ficare data ca evenimentul atinge targetul initial si interactiunea cu brandul se desfasoara natural.
Un specialist "Beauty Advisor" este persoana care intelege ceea ce tenul, pielea corpului au nevoie pentru o ingrijire atenta. Este in masura sa recomande produsul potrivit fiecarui client in parte. Are o formare profesionala bazata pe traininguri de specialitate atat in partea de cosmetica si make-up dar si in zona de relatii cu clientii si mai ales in vanzari.
Acesta este tipul de program de evaluare utilizat outdoor de catre companii pentru realizarea cercetarilor de piata, dar si indoor de catre firmele care doresc sa realizeze programe de masurare a calitatii serviciilor oferite, a gradului de conformitate cu un regulament prestabilit sau chiar sa centralizeze informatii despre produse si servicii.